Производи за автомобил / комбе / 4 х 4
Со својот единствен дизајн ContiWinterContact™ TS 850 дава супериорни перформанси на сопирање на патиштата во зима и совршено управување и прилегнување, дури и при возење во екстремни ситуации.
ContiWinterContact™ TS 850 користи единствена смеса за прилегнување на најтешките површини на патот што овозможува исклучителни перформанси на сопирање и ви помага побрзо да запрете.
Автомобилските клубови ADAC (Германија) / OEAMTC (Австрија) / TCS (Швајцарија) и организацијата на потрошувачи „Stiftung Warentest“ (Германија) објавија тест за зимски пневматици 2014 на своите интернет-страници:
(www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de)
- 195/65 R15 T (на тест-возилото Golf VII)
- 175/65 R14 T (на тест-возилото VW Polo)
Резултати за ContiWinterContactTM TS 850 (195/65 R15 T): „Добар“
Поврзано со нашиот ContiWinterContact TS 850 (195/65 R15 T):
+ добро балансиран пневматик
+ најдобар пневматик на суви површини, на снег, мраз и за абење
+ недостаток е потрошувачката на гориво
Во своето издание 21/2014 германското списание Auto Zeitung објави тест за зимски пневматици 2014. Тестираната димензија на пневматикот беше 205/55 R16 91H, а тест-возило беше Seat Leon 1,4 TSI ACT. Тестот го спроведе списанието Auto Zeitung на следниве тест-терени:
- Ивало на Nokian , Финска (зимски тестови)
- Мирвал на Goodyear, Франција (тестови на влажни и на суви површини)
Резултати за ContiWinterContactTM TS 850: „Победник на тестот
Поврзано со нашиот ContiWinterContact TS 850:
+ многу безбеден пневматик на снег, на влажни и на суви површини
+ Крал на снегот „Schnee-König“
+ мала потрошувачка на гориво
+ добар при хидропланинг и стабилно однесување при возење на влажни површини
Во своето издание 20/2014 германското списание auto motor und sport (ams) објави тест за зимски пневматици 2014. Тестираната димензија на пневматикот беше 205/55 R16 H на автомобил VW Golf. Тестот го спроведе списанието ams на следниве тест-терени:
- Ивало на Nokian , Финска (зимски тестови)
- Контидром, Јеверсен/Германија (тестови на влажни и на суви површини).
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 850: "Veoma se preporučuje"
Поврзано со нашиот Continental TS 850:
+ добри перформанси на снег
+ најдобро балансиран пневматик
+ мал отпор на тркалање
+ најдобар на влажни површини
- динамично однесување при возење на снег, не се препорачува за возила без електронска програма за стабилност
Германските ACE (Automobil Club Europa), GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) и ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrerbund Österreich) го објавија својот тест за зимски пневматици 2014 (www.gtue.de). Тестираната димензија на пневматикот беше 205/55 R16 H, тестирана на автомобил VW Golf VII.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 850: „Силно се препорачува“
Поврзано со нашиот ContiWinterContact TS 850:
+ најдобар пневматик вкупно на влажни површини
+ најдобар во сопирање на влажни површини
+ добра работа на стручњаците за развој на пневматици
Во ноемвриското издание 11/2013, AutoBild sportscars (Германија) објави тест за зимски пневматици 2013. Димензијата на пневматикот беше 225/50 R17 V, а тест-возило беше BMW од серија 3.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 850: „исклучителен“
Поврзано со TS 850:
+ стручњак за зима со добри карактеристики за возење во сите временски услови
+ стабилно прилегнување при свртување
+ мало растојание на запирање на снег и на сув пат
+ отпор на тркалање што штеди гориво
+ соодветна удобност
Во своето последно издание 40/2012 германското списание Auto Bild објави тест за зимски пневматици 2013. Пневматикот имаше димензии 195/65 R15 H, а тест-возило беше VW Golf VII.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 850: „се препорачува“
Поврзано со ContiWinterContact TS 850:
+ управување на снег и на влажни површини
+ добар при хидропланинг
+ мал отпор на тркалање
Рејтингот на прилегнувањето во влажни услови укажува колку добри перформанси ќе има пневматикот во влажни услови, при што перформансите се рангираат од класа А надолу до класа Е. Високата оцена А значи мали растојанија при сопирање на влажни патишта.
Намалениот отпор при тркалање заштедува гориво и ја намалува емисијата на CO2. Пневматиците од класа A му даваат најдобра ефикасност на горивото, а одејќи надолу до класа Е потрошувачката на гориво се зголемува.
Ова е надворешната бучава при тркалање што ја прави пневматикот, а се мери во децибели. На ознаката е прикажано нивото на бучава рангирано од класа А надолу до класа С.
Освен овие три вредности на ознаката, постојат и пиктограми − ако е применливо − за перформансите во остри услови на снег (3PMSF) и/или за прилегнување во услови на мраз (второво важи само за пневматиците за патнички автомобили).
Со генераторот на ознака на ЕУ може да пристапите до специфичните вредности на ознаката за вашите пневматици од Continental.
За дополнителни детали за новата ознака на ЕУ за пневматици (2020/740) кликнете тука.