Технички податоци

Исклучителна моќ на сопирање на мраз и на снег.

Големата крутост на блокот во центарот на шарата на слојот за газење и големиот број засеци со максимална формација на работ на прилегнување овозможуваат унапредена моќ на сопирање на влажни и на замрзнати патишта.

Подобра тракција на снег.

Големиот број блокови и засеци на рамената на пневматиците креираат многубројни рабови на прилегнување од што произлегува поефикасна тракција на снег.

Поголема километража.

Поради изедначената дистрибуција на крутоста на блокот што произведува изедначена дистрибуција на притисокот на контактот со патот, пневматикот има помало и изедначено абење и резултат е поголема измината километража.

Технологија

ContiSeal™ е технологија развиена во Continental дизајнирана за лепење на оштетениот слој за газење на пневматикот. Во случај на навлегување на туѓо тело, како што е, на пример, клинец, нема потреба за моментална замена на пневматикот покрај патот и дупките остануваат херметички затворени, дури и кога ќе бидат исфрлени предметите што навлегле.

ContiSeal™ е леплив вискозен слој за лепење. Тој е нанесен на внатрешната страна на пневматикот во областа на слојот за газење. ContiSeal™ лепи 80% од сите дупки на пневматикот и со тоа го намалува ризикот од издишување. Пневматиците ContiSeal™ се јасно означени со ознака на бочната страна и тие се компатибилни со вообичаено достапните бандажи.

ContiSeal и другите технологии се применуваат само кај одредени асортимани/големини на производи.

ContiSeal

Најважни технички карактеристики. ContiSilent™ e пневматик со технологија за намалување на бучавата развиена во Continental. Дизајниран е да ја намали внатрешната бучава на сите површини на патишта. Пневматиците ContiSilent™ се опремени со внатрешен апсорбер, со полиуретанска пена, прицврстена со адхезив за внатрешната површина на слојот за газење. Независно од температурата, структурата на пената останува непроменета. ContiSilent™ помага да се намали бучавата во внатрешноста на возилото и до 9 dB(A), во зависност од видот возило и од површината на патот.

ContiSilent и другите технологии се применуваат само кај одредени асортимани/големини на производи.

ContiSilent

SSR-системот е runflat технологија посебно развиена во Continental за нископрофилни пневматици што овозможува пневматикот и понатаму да биде компатибилен со секој стандарден бандаж. SSR-принципот е заснован врз самоподдржувачка зајакната бочна страна. Во случај на дупчење, тоа спречува бочната страна да се згмечи меѓу патот и бандажот и пневматикот да слизне од бандажот, со што резервниот пневматик станува застарено решение. Кога нема потреба од носење резервен пневматик, добиваме намалување на масата што ја зголемува ефикасноста на потрошувачката на горивото. Исто така, добиваме и до 80 литри слободен простор во багажникот. Монтажа на сите четири позиции силно се препорачува, ако веќе не е задолжителна со закон, а репарација на пневматиците не е дозволена.

SSR и другите технологии се применуваат само кај одредени асортимани/големини на производи.

SSR


Сé уште имате прашања?

Само прашајте.

Со задоволство ќе одговориме на сите ваши прашања и ќе ви овозможиме поддршка со нашата експертиза за пневматици.




Дали барате дилер?