Производи за автомобил / комбе / 4 х 4
Управување на суви патишта.
Аквапланинг.
Сопирање и управување на снег
Сопирање на мраз и на влажни површини
ADAC (Германија), OEAMTC (Австрија) и TCS (Швајцарија) објавија резултат од тестот за зимски пневматици 2011 на своите интернет-страници (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch ).
Тестирана димензија на пневматикот: 195/65 R15 T
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „ДОБАР“
Поврзано со TS 830:
· вкупно многу балансиран пневматик
· добар во сите критериуми за безбедност
Со својот тест за зимски пневматици 2011 Stiftung Warentest (Германија) тестираше различни зимски пневматици со димензија 195/65 R15 T. Тестот е објавен врз основа на резултатите од тестот на автомобилските клубови ADAC (Германија), ÖAMTC (Австрија) и TCS (Швајцарија).
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „ДОБАР“
Германското списание AutoBild го објави својот тест за зимски пневматици за 2010 година (октомври 2010). Тестираната димензија беше 195/65 R 15 T/H.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Силно се препорачува“
Поврзано со TS 830:
убедливо талентиран универзалец
динамично управување на влажни патишта
Германското списание за автомобили Auto Motor und Sport објави тест за зимски пневматици 2010 (септември 2010). Тестираната димензија беше 205/55 R 16 H на автомобил BMW серија 3.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Силно се препорачува“
Поврзано со TS 830
добар при хидропланинг
Германското списание Auto Zeitung објави тест за зимски пневматици 2010 (септември 2010). Тестираната димензија беше 195/65 R 15 T на автомобил Ford Focus.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Победник на тестот
Поврзано со TS 830:
Во своето септемвриско издание auto motor und sport (Германија) го објави својот тест за зимски пневматици. Тестираната димензија беше 205/55 R16 H. Тест-возило беше VW Golf VI.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Силно се препорачува“ (прво место)
Поврзано со TS 830:
Пневматиците со перформанси на прилегнување на мокри површини (со класа A или В) имаат помали растојанија на сопирање на мокри патишта и, според тоа, побезбедни се на дожд. Како и во случајот со ефикасноста на горивото, класата D не се користи, а нема планови ни за користење на класата G.
Пневматиците учествуваат со 20% во потрошувачката на вашето возило и затоа, ако сакате да добиете повеќе километри по резервоар гориво, треба да изберете пневматици со високa оцена на ефикасностa на горивото. Исто така, ќе ја намалите емисијата на јаглерод диоксид. При движење на пневматикот се создава отпор на тркалање, односно доаѓа до губење на енергијата. Колку што е помал отпорот на тркалање, толку помалку енергија се губи и толку е помала емисијата на јаглерод диоксид. Разликата меѓу пневматик со оцена A и пневматик со оцена G би можела да биде до 6 литри на 625 милји.
Ова е надворешната бучава што ја прави пневматикот и се мери во децибели. Колку што повеќе се пополнети лентите што се прикажани на ознаката, толку се побучни пневматиците.