Производи за автомобил / комбе / 4 х 4
Управување на суви патишта.
Аквапланинг.
Сопирање и управување на снег
Сопирање на мраз и на влажни површини
ADAC (Германија), OEAMTC (Австрија) и TCS (Швајцарија) објавија резултат од тестот за зимски пневматици 2011 на своите интернет-страници (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch ).
Тестирана димензија на пневматикот: 195/65 R15 T
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „ДОБАР“
Поврзано со TS 830:
· вкупно многу балансиран пневматик
· добар во сите критериуми за безбедност
Со својот тест за зимски пневматици 2011 Stiftung Warentest (Германија) тестираше различни зимски пневматици со димензија 195/65 R15 T. Тестот е објавен врз основа на резултатите од тестот на автомобилските клубови ADAC (Германија), ÖAMTC (Австрија) и TCS (Швајцарија).
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „ДОБАР“
Германското списание AutoBild го објави својот тест за зимски пневматици за 2010 година (октомври 2010). Тестираната димензија беше 195/65 R 15 T/H.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Силно се препорачува“
Поврзано со TS 830:
убедливо талентиран универзалец
динамично управување на влажни патишта
Германското списание за автомобили Auto Motor und Sport објави тест за зимски пневматици 2010 (септември 2010). Тестираната димензија беше 205/55 R 16 H на автомобил BMW серија 3.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Силно се препорачува“
Поврзано со TS 830
добар при хидропланинг
Германското списание Auto Zeitung објави тест за зимски пневматици 2010 (септември 2010). Тестираната димензија беше 195/65 R 15 T на автомобил Ford Focus.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Победник на тестот
Поврзано со TS 830:
Во своето септемвриско издание auto motor und sport (Германија) го објави својот тест за зимски пневматици. Тестираната димензија беше 205/55 R16 H. Тест-возило беше VW Golf VI.
Резултати за ContiWinterContactTM TS 830: „Силно се препорачува“ (прво место)
Поврзано со TS 830:
Рејтингот на прилегнувањето во влажни услови укажува колку добри перформанси ќе има пневматикот во влажни услови, при што перформансите се рангираат од класа А надолу до класа Е. Високата оцена А значи мали растојанија при сопирање на влажни патишта.
Намалениот отпор при тркалање заштедува гориво и ја намалува емисијата на CO2. Пневматиците од класа A му даваат најдобра ефикасност на горивото, а одејќи надолу до класа Е потрошувачката на гориво се зголемува.
Ова е надворешната бучава при тркалање што ја прави пневматикот, а се мери во децибели. На ознаката е прикажано нивото на бучава рангирано од класа А надолу до класа С.
Освен овие три вредности на ознаката, постојат и пиктограми − ако е применливо − за перформансите во остри услови на снег (3PMSF) и/или за прилегнување во услови на мраз (второво важи само за пневматиците за патнички автомобили).
Со генераторот на ознака на ЕУ може да пристапите до специфичните вредности на ознаката за вашите пневматици од Continental.
За дополнителни детали за новата ознака на ЕУ за пневматици (2020/740) кликнете тука.