Производи за автомобил / комбе / 4 х 4
Нa новиот ContiWinterContactTM TS 810 унапредените гранични карактеристики на средината и на надворешноста на пневматиците значително го подобруваат прилегнувањето на снег.
Покрај тоа, засеците на асиметричната шара на слојот за газење, како сосема ново развојно достигнување, се 20% подебели на внатрешната страна на пневматикот. Овие засеци може да примат многу повеќе сила и да ја подобрат тракцијата за подобро триење снег-снег.
Иновациските разделници на засеците спречуваат затворање на засеците во контакт со површината, со што се овозможува да се зголеми количеството снег што го зема засекот за приближно 20%, а тоа значително ги подобрува тракцијата и стабилноста при свртување во снег.
Со новиот вид полимер за влажни површини новиот ContiWinterContactTM TS 810 има подобри перформанси на влажни површини без правење компромис со перформансите на снег. Ултраактивниот графит во смесата на пневматикот забележливо ја подобрува стабилноста во возење. Работниот век на пневматикот и долгорочната флексибилност на слојот за газење може да се зголемат со реактивни пластификатори во смесата на пневматикот.
Приспособен концепт на слојот за газење овозможува добри перформанси на прилегнување на влажни површини на новите пневматици ContiWinterContactTM. За да се намали ризикот од аквапланинг, бројот на жлебовите по рабовите што ја апсорбираат водата за време на дожд е приспособен на ширината на пневматикот. ContiWinterContact TS 810 има три жлеба или за ширина од 225 mm и пошироко четири жлеба.
По ширината на слојот за газење на пневматикот има неколку индикатори на абењето што ја покажуваат длабочината на слојот за газење. Ако слојот за газење е изабен до 4 mm, со што достигнал лимит за зимска употреба, TWI се изедначил со површината на слојот за газење, јасно покажувајќи го абењето на пневматиците.
Пневматиците со перформанси на прилегнување на мокри површини (со класа A или В) имаат помали растојанија на сопирање на мокри патишта и, според тоа, побезбедни се на дожд. Како и во случајот со ефикасноста на горивото, класата D не се користи, а нема планови ни за користење на класата G.
Пневматиците учествуваат со 20% во потрошувачката на вашето возило и затоа, ако сакате да добиете повеќе километри по резервоар гориво, треба да изберете пневматици со високa оцена на ефикасностa на горивото. Исто така, ќе ја намалите емисијата на јаглерод диоксид. При движење на пневматикот се создава отпор на тркалање, односно доаѓа до губење на енергијата. Колку што е помал отпорот на тркалање, толку помалку енергија се губи и толку е помала емисијата на јаглерод диоксид. Разликата меѓу пневматик со оцена A и пневматик со оцена G би можела да биде до 6 литри на 625 милји.
Ова е надворешната бучава што ја прави пневматикот и се мери во децибели. Колку што повеќе се пополнети лентите што се прикажани на ознаката, толку се побучни пневматиците.