Производи за автомобил / комбе / 4 х 4
Ова уметничко дело од пневматик е совршено за возачи што минуваат големи растојанија, како и за возачи што се грижат за потрошувачката на гориво и за заштитата на животната средина.
Дизајнот на пневматикот се унапредува со прилегнување на влажни површини, давајќи ви безбедност при сопирање.
Во своето издание Auto Bild (Германија) објави тест за летни пневматици ECO за 2014 година. Тестираниот пневматик имаше димензии 205/55 R16, а тест-возило беше Peugeot 308.
Тестот го спроведе списанието Auto Bild на теренот за тестирање на Goodyear во Мирвал (Јужна Франција).
Вкупна оцена за ContiEcoContactTM 5: „Добар“
Поврзано со нашиот ContiEcoContactTM 5:
+ добро балансиран пневматик што штеди енергија
+ стабилни и безбедни перформанси при возење на влажни површини
+ добар хидропланинг
+ мало растојание на запирање на суви површини
- отпор на тркалање
Автомобилските клубови ADAC (Германија) / OEAMTC (Австрија) / TCS (Швајцарија) и организацијата на потрошувачи „Stiftung Warentest“ (Германија) објавија тест за летни пневматици за 2014 година на своите интернет-страници (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de )
- 175/65 R14 T
- 195/65 R15 V
TТестовите беа спроведени на следниве тест-терени:
- Сите критериуми на влажни патишта, потрошувачка на гориво, бучава: Контидром, Јеверсен, Германија.
- Сите критериуми на суви патишта: Бриџстоун, Рим, Италија.
- Километража 175/65 R14: Бриџстоун Веар Машин, Рим, Италија.
- Километража 195/65 R15: ADAC тест за абење Лизберг, Баварија, Германија
- Тест за максимална брзина спроведен од TU: Дармштат, Германија.
Вкупна оцена за ContiEcoContactTM 5: „Добар / Силно се препорачува“ (прво место)
Поврзано со нашиот ContiEcoContactTM 5:
+ многу балансиран пневматик
+ најдобар на суви патишта
+ добар во сите критериуми што се релевантни за безбедноста
+ многу добар во отпорот на абење
+ добар во потрошувачката на гориво
Во изданието (3/2013) германското списание „Gute Fahrt“ (Германија) објави тест за летни пневматици со димензии 205/55 R16 V. Тест-возило беше VW Touran.
Вкупна оцена за ContiEcoContactTM 5: „Добар“
Поврзано со нашиот ContiEcoContactTM 5:
+ врвен отпор на тркалање
+ врвна удобност и бучава
- само задоволителен во сопирање и во управување на влажни површини
- слаб во хидропланинг
- силен во подуправување
Германската организација на потрошувачи „Stiftung Warentest“ објави тест за летни пневматици за 2012 година.
Вкупна оцена за ContiEcoContactTM 5: „Добар“ (прво место)
Поврзано со нашиот ContiEcoContactTM 5:
+ многу добар на суви патишта
+ многу добар во измината километража
+ најдобар во потрошувачката на гориво
+ добар на влажни патишта
+ најдобар во бучавата
- скап
Пневматиците со перформанси на прилегнување на мокри површини (со класа A или В) имаат помали растојанија на сопирање на мокри патишта и, според тоа, побезбедни се на дожд. Како и во случајот со ефикасноста на горивото, класата D не се користи, а нема планови ни за користење на класата G.
Пневматиците учествуваат со 20% во потрошувачката на вашето возило и затоа, ако сакате да добиете повеќе километри по резервоар гориво, треба да изберете пневматици со високa оцена на ефикасностa на горивото. Исто така, ќе ја намалите емисијата на јаглерод диоксид. При движење на пневматикот се создава отпор на тркалање, односно доаѓа до губење на енергијата. Колку што е помал отпорот на тркалање, толку помалку енергија се губи и толку е помала емисијата на јаглерод диоксид. Разликата меѓу пневматик со оцена A и пневматик со оцена G би можела да биде до 6 литри на 625 милји.
Ова е надворешната бучава што ја прави пневматикот и се мери во децибели. Колку што повеќе се пополнети лентите што се прикажани на ознаката, толку се побучни пневматиците.