Мали растојанија на запирање и безбедност при свртување.
Во случај на зголемено оптоварување се шири контактната површина на пневматикот со патот, а тоа создава помали растојанија на запирање и поголема стабилност при свртување.
Производи за автомобил / комбе / 4 х 4
Во случај на зголемено оптоварување се шири контактната површина на пневматикот со патот, а тоа создава помали растојанија на запирање и поголема стабилност при свртување.
Со поврзување на одредени елементи пневматикот постигнува поголема прецизност на воланот и оптимална тракција за забава при возење.
Со користење на специјална смеса во пневматикот се обезбедува одлично прилегнување и мал отпор на тркалање.
Во своето априлско издание Auto Bild Allrad (Германија) објави тест за летни пневматици 4x4. Тестираниот пневматик имаше димензии 215/65 R16 H/V, а тест-возило беше VW Tiguan.
Тестот го спроведе списанието Auto Bild Allrad
- на Контидром, Јеверсен/Германија (тестови на влажни површини) и
- на тест-теренот на Goodyear во САД / Сан Анџело (сите други тестови).
Оцена за CrossContactTM UHP: „Се препорачува“
Поврзано со Continental CrossContactTM UHP
+ многу мали растојанија за запирање, особено на влажни површини
+ неверојатно добра тракција на трева и во кал
- просечни перформанси на хидропланинг
- добри перформанси поврзани со бучава
- цена
Во изданието 3/2014 Gute Fahrt (Германија) објави тест за летни пневматици 2014 за SUV. Тестираниот пневматик имаше димензии 235/55 R17, а тест-возило беше VW Tiguan.
Оцена за CrossContactTM UHP: „многу добар - (победник на тестот)“
Поврзано со Continental CrossContactTM UHP
+ најмало растојание на запирање на влажни и на суви површини
+ добри перформанси на управување на влажни и на суви површини
+ добри перформанси на отпор на тркалање
+ добра удобност и бучава
- слаб при хидропланинг
Во своето актуелно издание Auto Bild Allrad (Германија) објави тест за летни пневматици 4x4 за 2013 година. Тестираниот пневматик имаше димензии 235/65 R17 V, а тест-возило беше Audi Q5.
Оцена за CrossContactTM UHP: „Силно се препорачува“ (прво место)
Поврзано со Continental CrossContactTM UHP
+ најмало растојание на запирање на влажни површини
+ најмало растојание на запирање на суви површини
+ прецизно управување
+ off road перформанси
- бучава
- удобност
- просечен во аквапланинг во свијок
Автомобилските клубови ADAC (Германија) / OEAMTC (Австрија) / TCS (Швајцарија) објавија тест за летни пневматици за 2012 година на своите интернет-страници (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch). Тестираната димензија беше 215/65 R16 H.
Вкупна оцена за ContiCrossContactTM UHP: „добар“ (прво место)
Поврзано со пневматикот:
+ многу балансиран пневматик
+ особено добар на влажни патишта
Auto Zeitung (издание 15/2011) објави тест за летни пневматици за SUV-возила за 2011 година. ContiCrossContact UHP повторно постигна најдобар резултат „Победник на тестот“. Тестираната димензија беше 235/60 R18 W на автомобил Audi Q5.
Вкупна оцена за ContiCrossContact™ UHP: „Testsieger“ (Победник на тестот)
Поврзано со пневматикот:
+ Најдобри off-road перформанси
+ најдобар во сопирање на влажни површини
+ Најдобри вкупни перформанси на влажни патишта
+/- Просечни перформанси на аквапланинг
+/- Прифатлив отпор на тркалање
- Голема бучава од тркалање
Во актуелното издание (октомври 21), AutoExpress (Обединето Кралство) ги објави своите резултати од тестот за пневматици за SUV. Тестираната димензија беше 235/55 R17 H/V/W.
Тест-возило беше Toyota RAV4.
Вкупна оцена за ContiCrossContact™ UHP: „второ место“
Поврзано со CrossContactTM UHP:
+ конзистентни перформанси во сите области
+ најдобар во сопирање на влажни и на суви површини
+ најтивко возење од сите off-roader пневматици
+ остро и точно управување на суви површини
+ најдобар избор за чакал
Од „вкупната оцена“:
„Никогаш на тест немавме пневматици што биле толку блиску. Кои било од трите првопласирани пневматици ќе извршуваат добра работа на вашиот автомобил, а купувачите може да изберат сигурен пневматик врз основа на индивидуалните добри особини и сознанија дека тие се солидни универзални пневматици.“
Пневматиците со перформанси на прилегнување на мокри површини (со класа A или В) имаат помали растојанија на сопирање на мокри патишта и, според тоа, побезбедни се на дожд. Како и во случајот со ефикасноста на горивото, класата D не се користи, а нема планови ни за користење на класата G.
Пневматиците учествуваат со 20% во потрошувачката на вашето возило и затоа, ако сакате да добиете повеќе километри по резервоар гориво, треба да изберете пневматици со високa оцена на ефикасностa на горивото. Исто така, ќе ја намалите емисијата на јаглерод диоксид. При движење на пневматикот се создава отпор на тркалање, односно доаѓа до губење на енергијата. Колку што е помал отпорот на тркалање, толку помалку енергија се губи и толку е помала емисијата на јаглерод диоксид. Разликата меѓу пневматик со оцена A и пневматик со оцена G би можела да биде до 6 литри на 625 милји.
Ова е надворешната бучава што ја прави пневматикот и се мери во децибели. Колку што повеќе се пополнети лентите што се прикажани на ознаката, толку се побучни пневматиците.