Производи за автомобил / комбе / 4 х 4

Нова Extreme E тркачка серија пред Arctic XPrix на Гренланд

 

  • Трета трка во деби сезоната овој викенд во Кангерлусуак
  • Сите трки ќе се прикажуваат во живо ширум Европа
  • Тркачка серија со специјални пневматици CrossContact Extreme E на Continental

Хановер, 23 август 2021 година Extreme E оди со полна брзина. По динамичниот старт во Ал-Ула, Саудиска Арабија и технички предизвикувачката патека на бреговите на езерото Ретба во Сенегал, на 28 и 29 август на вечниот мраз на Гренланд почнува новата спектакуларна серија теренски трки. Трките ќе се одржуваат во Кангерлусуак со ODYSSEY 21, целосно електронски хиперавтомобили наменети само за патека. Градот се наоѓа околу 50 километри на север од Арктичкиот круг, на крајот од фјордот со исто име што е долг околу 163 километри и досега е најконтинентална населба на Гренланд. Тркачката патека, избрана со научен придонес, е долг песочен брег направен од камен прав, што природно се пренесува со години со глечерот. Трката ќе биде емитувана на различни европски ТВ-станици. Continental нуди можност за гледање на трката и на интернет: https://www.continental-tires.com/car/stories/extreme-e/broadcast. Возбудливо прашање е кој од деветте тимови најдобро ќе го искористи времето по почетокот на сезоната и ќе заврши во водство во тешките услови на Гренланд.

Sandra Roslan

Sandra Roslan, Head of Content Marketing & Social Media and Project Lead Extreme E

„На секој начин Гренланд е екстремно опкружување за спектакуларниот мотоспорт“, вели Сандра Рослан, одговорна за проектот во основачкиот партнер и производител на пневматици Continental. „Неповолните локални услови ќе бидат исклучително тежок тест за материјалот и за сите што се вклучени. Истовремено, Гренланд е на предната линија на вонредната глобална климатска ситуација. Никаде на друго место во светот големите последици на глобалното затоплување не се толку очигледни. Само минатата година Гренланд изгуби 600 милијарди метрички тони мраз.“
На натпреварот меѓу гигантите во мотоспортот од многу различни дисциплини, тимот на Rosberg X Racing почнува како лидер во севкупните рангирања со светскиот шампион во реликрос Јохан Кристоферсон и со поранешниот австралиски рели шампион Моли Тејлор. Светските рели шампиони Себастиен Лоеб и Кристина Гутиерез од тимот X44 на Lewis Hamilton беа победници на етапни трки во Дакар годинава и заостануваат само за 14 бодови. Шампионот на Формула 1 Џенсон Батон и тест-пилотот на Continental Микаела Ахлин-Котулински се наоѓаат на трето место и заостануваат 13 бодови. Сите други тимови се групирани рамо до рамо во неверојатната трка. Тимот што се пласира на четврто место, Andretti United, е само седум бодови пред сегашниот Segi TV Chip Ganassi Racing, кој само поради многу лоша среќа не освои подобар пласман претходните викенди на трките во Саудиска Арабија и во Сенегал. 

Почеток
New content item
 

„Тркачката серија Extreme E е спектакуларна колку што е возбудлива,“ вели Сандра Рослан. „Претходните трки беа исполнети со изненадувања и покажаа дека секој тим може да биде лидер на крајот. Тоа не се должи само на фактот дека на тие места порано никогаш не се одржувале трки. Никој нема никакво искуство што би можел да го искористи. И маршрутите се толку екстремни што нема споредливи услови за тренирање на други места. Затоа нема јасни фаворити за Arctic XPrix.“

Сите тимови почнуваат со E-SUV возила наречени ODYSSEY 21. Овие исклучителни возила се долги 440 cm, широки 230 cm и високи 186 cm, приближно со исти димензии како и комерцијално достапните SUV возила, а дури и основата на тркалото од 300 cm изгледа сосема нормално. Но овие SUV возила се навистина моќни. Произведени од производителот на тркачки возила, Spark Racing Technology, тие може да се пофалат со електричен еквивалент од 544 hp и со тежина од само 1.650 килограми. За споредба, просечното возило на Dakar Rally има околу 300 hp и тежи повеќе од два метрички тона. Вредностите на забрзувањето се еднакво впечатливи. Електричните автомобили, кои работат на два електромотора, достигнуваат 100 km/час за само 4,5 секунди. E-SUV возилата може лесно да совладаат стрмност од околу 55 степени. Заради безбедно совладување на таа исклучителна сила на патеката, во сите околности и во различни климатски зони, сите тимови на тркачката серија му ја подарија својата доверба на тркачкиот пневматик од 37 инчи CrossContact Extreme E, специјално произведен од Continental за такви ситуации


1. Rosberg X Racing (Johan Kristoffersson / Molly Taylor) 71 points
2. X44 (Sébastien Loeb / Cristina Gutiérrez) 57 points
3. JBXE (Jenson Button / Mikaela Åhlin-Kottulinsky) 44 points
4. Andretti United (Timmy Hansen / Catie Munnings) 37 points
5. XITE ENERGY RACING (Oliver Bennett / Christine GZ) 37 points
6. ACCIONA | Sainz XE Team (Carlos Sainz / Laia Sanz) 36 points
7. ABT Cupra XE (Mattias Ekström / Claudia Hürtgen) 35 points
8. Veloce Racing (Stéphane Sarrazin / Jamie Chadwick) 31 points
9. Segi TV Chip Ganassi Racing (Kyle LeDuc / Sara Price) 30 points