Потребни се пионерски дух, непогрешлив инстинкт и преокупираност со технологијата за да може и воопшто да се помисли да се формира компанија за производство на гуми и на гумена изолација во 1871 година. – години кога е основано Германското Царство. На почетокот велосипедите и тврдите пневматици биле единствени работи што се произведувале во нашата домашна фабрика во Хановер. Поминала приближно една четвртина век пред Hildebrand и Wolfmüller да се појават со првиот сериски произведен мотоцикл во 1894 година. Наспроти коњот што сè уште потскокнува во логото на младиот Continental, бевме водечка сила на пазарот на пневматици уште од самиот почеток и бевме значително вклучени во технолошкиот напредок што е остварен. Во дамнешната 1892 година бевме прва германска компанија што произведува пневматици и во 1904 година ги произведовме првите пневматици со ишаран слој за газење – во тоа време сензација. Но од тој момент темпото значително се забрза.
Моторизацијата на општеството на почетокот на дваесеттиот век го забрза развојот на германската култура на пневматици во својата најчиста форма: Continental неуморно истражуваше, тестираше и ги осмисли пневматиците за мотоцикли, изминувајќи стотини илјади километри и применувајќи многубројни патенти. Во дивите спорни трки моравме да ги осознаваме нашите слабости на тежок начин – но, исто така, сфаќавме во што сме добри. Смелите возачи го сакаат светскиот рекордер Вилхелм Херц, кој ја преминал границата од 300 km/h во 1951 година на мотоцикл NSU Delfin и го направил бесмртен брендот Continental.
Ние денес ја продолжуваме оваа традиција во нашата фабрика за пневматици за мотоцикли во градот Корбах – со иста страст што ја поседувале претходните генерации. Ние буквално ја живееме германската уметност на инженерството и ја продолжуваме старата преокупираност со епохални откритија.